Strona głowna  /  J. angielski u 3-4
J. angielski u 3-4

Wrzesień - Peek - a - boo!

Na naszych zajęciach językowych:

-poznajemy i utrwalamy imiona bohaterów kursu oraz zwroty na powitanie i pożegnanie

-poznajemy piosenkę: Chugga, Chugga!, Hello!, Calm Down, Bye-bye!

-słuchamy historyjki, w której elfy po raz pierwszy spotykają swojego puchatego przyjaciela BOO, i na różne sposoby tę historyjkę odgrywamy

-utrwalamy poznane słownictwo w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, badawczych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych, z elementami dramy oraz sensorycznych

-budujemy pozytywne skojarzenia z nauką języka angielskiego

 

Kluczowe słowa, wyrażenia i zwroty, które dzieci poznały i które stosowały podczas zajęć językowych

Hello - cześć

Bye-bye - pa

Boo, Max, Lilly - imiona głównych bohaterów

red - czerwony

yellow - żółty

green - zielony

leaves - liście

 

Propozycje zabaw językowych w domu

-Hello! Bye-bye! - zachęć dziecko, by witało się i żegnało z członkami rodziny , przyjaciółmi, zwierzetami domowymi oraz zabawkami. Skieruj się (lub zabawkę) ku drzwi                     i powiedz: bye-bye, a następnie wyjdź na chwilę z pokoju. Kiedy wrócisz powiedz: hello! Zamieńcie się rolami - zachęć dziecko, aby teraz ono wychodziło lub chowało się gdzieś,     a następnie wracało, cały czas ćwicząc angielskie słowa

 

Maj - My Family

Na naszych zajęciach językowych:

-poznajemy i utrwalamy słownictwo związane z rodziną.

-poznajemy piosenkę The Finger Family.

-słuchamy historyjki, w której Max i Lily obdarowują rodziców prezentami, i na różne sposoby tę historyjkę odgrywamy,

-utrwalamy wiedzę wzabawach aktywizujących wszystkie style uczenia się.

 

Kluczowe słowa, wyrażenia i zwroty, które dzieci poznały i które stosowały podczas zajęć językowych

mummy - mama

daddy - tata

brother - brat

sister - siostra

 

Propozycje zabaw językowych w domu

Przejrzyjcie wspólnie album rodzinny. Zachęć dziecko, aby odnalazło mamę i tatę na zdjęciach:

Look, where is mummy (daddy)?

 

Marzec - The magic wand

 

Na naszych zajęciach językowych:

-poznajemy i utrwalamy słownictwo związane z ubraniami, z balem kostiumowym, urodzinami oraz przypominami sobie nazwy kolorów,

-poznajemy piosenkę Who Are You?

słuchamy historyjki, w której BOO przypadkiem odnajduje magiczną różdżkę elfów, dzięki której Lilly zamienia się we wróżkę, a Max w kowboja, i na różne sposoby tę historyjkę odgrywamy,

-realizujemy dziecięcą potrzebę ruchu oraz zdobywania wiedzy i umiejętności przez doświadczenie,

 

Kluczowe słowa, wyrażenia i zwroty, które dzieci poznały i które stosowały podczas zajęć językowych

dress-sukienka

magic wand-czarodziejska różdżka

hat-kapelusz

badge-odznaka

blocks-klocki

teddy bear-pluszowy miś

bubbles-bańki mydlane

presents-prezenty

cake-ciasto/tort

red-czerwony

yellow-żółty

green-zielony

 

Propozycje zabaw językowych w domu

Magic, magic! Wykorzystaj słomkę lub przygotowaną przez dziecko czarodziejską różdżkę, machajcie nią i przemieniajcie się raz po raz w kowboja lub wróżkę: Magic, magic, one, two, three! I'm a fairy (cowboy), play with me!

 

Luty - Happy birthday!

 

Na naszych zajęciach językowych:

-poznajemy i utrwalamy nazwy zabawek, słownictwo związane z urodzinami oraz liczymy w zakresie 1-3,

-poznajemy piosenkę Happy Birthday!,

-słuchamy historyjki w której BOO świętuje urodziny z rodziną elfów, i na różne sposoby tę historyjkę odgrywamy,

-utrwalamy poznane słownictwo w zabawach rozwijających wszystkie kanały sensoryczne,

-przygotowujemy przyjęcie urodzinowe oraz wielki tort dla BOO.

 

Kluczowe słowa, wyrażenia i zwroty, które dzieci poznały i które stosowały podczas zajęć:

teddy bear - pluszowy miś

blocks - klocki

bubbles - bańki mydlane

cake - ciasto/tort

presents - prezenty

1, 2, 3 - 1, 2, 3

Happy birthday! - Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin!

 

Propozycja zabawy językowej w domu

Zachęć dziecko do budowania wieży z tylu klocków o danym kolorze, ile ich wymienisz: Take one/ two/ three red/ green/ yellow blocks!

 


Ostatnia aktualizacja: 2019-09-07